مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 10:502021-01-24دانش

خدمت رسانی هفتگی به مردم مناطق حاشیه شهر مشهد 


مسئول جهادی بسیج دانشگاه آزاد مشهد گفت: در هفته های گذشته به 12 منطقه ویک هزار نفر در حاشیه شهر مشهد خدمت رسانی شده که این خدمات توسط دانشجویان پزشکی، - ایسنا/خراسان رضوی مسئول جهادی بسیج دانشگاه آزاد مشهد گفت: در هفته های گذشته به 12 منطقه ویک هزار نفر در حاشیه شهر مشهد خدمت رسانی شده که این خدمات توسط دانشجویان پزشکی، پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد مشهد ارائه شده است.

سید محمود بهشتی در گفت وگو با ایسنا در خصوص فعالیت های گروه جهادی شهید حججی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، اظهار کرد: گروه جهادی شهید حججی از سال 96 شروع به فعالیت کرده است.

فعالیت های این گروه در بازه زمانی کوتاهی متوقف شد و از سه ماه گذشته مجددا شروع به فعالیت کرده است.

وی با اشاره به اینکه این گروه در بخش پزشکی فعالیت می کند، افزود: خدمات این گروه شامل خدمات پزشکی و ارائه بسته های معیشتی به مردم مناطق محروم و حاشیه شهر است.

در پنجشنبه هر هفته و در زمان مراجعه به مناطق حاشیه مشهد به صورت میانگین 20 نفر از دانشجویان پزشکی، پرستاری و مامایی که دانشجویان دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد حضور دارند.

خدمت رسانی به 12 منطقه در حاشیه شهر مسئول جهادی بسیج دانشگاه آزاد مشهد گفت: تا به امروز به 12 نقطه در حاشیه شهر مراجعه کرده ایم که شامل بلوار توس، بلوار شاهنامه، بلوار شهید آوینی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی هفتگی به مردم مناطق حاشیه شهر مشهد 

خدمت رسانی هفتگی به مردم مناطق حاشیه شهر مشهد